.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلفات تصادفات نوروزی ۵۹ درصد در مازندران کاهش یافت
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی ترددها در نوروز از کاهش ۵۹ درصدی کشته شدگان در حوادث رانندگی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار مرتضی میرزایی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای برقراری امنیت و آرامش مردم و مسافران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ ضمن استفاده از تمام توان و امکانات انتظامی استان، بیش از هزار نیروی کمکی بکارگیری شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اسکان بیش از ۱۳ میلیون و ۹۴۳ هزار نفر از مسافران نوروزی در استان، تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی امسال شاهد افزایش ۲۲ درصدی ترددهای درون شهری و ۵۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

سردار میرزایی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تردد در سطح استان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: این رقم در مقایسه با سال قبل ۳۵ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش حجم مسافرت‌ها در استان مازندران با توجه به لغو محدودیت‌ها و بهبود شرایط کرونایی با تمهیدات ویژه ترافیکی و حضور شبانه روزی کارکنان انتظامی استان کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در سطح استان نسبت به سال قبل ۵۹ درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی همچنین، بیان داشت: برای برقراری امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز طرح عملیاتی ظفر با هدف پیشگیری از جرایم در دو مرحله و در شهرستان‌های هدف به اجرا در آمد که در این راستا شاهد افزایش ۲۷ درصدی کشف سرقت، ۲۳ درصدی کشف کلاهبرداری‌ها، ۳۵ درصدی دستگیری سارقان، ۲۴۳ درصدی کشف جعل و ۱۵ درصدی دستگیری درگیری‌های منجر به چاقوکشی در سطح استان بوده‌ایم.

سردار میرزایی با بیان اینکه با تدابیر انتظامی صورت گرفته در روز طبیعت و همکاری‌های خوب مردم و مسافران نوروزی با پلیس هیچ گونه حادثه ناگواری در استان به وقوع نپیوست از مردم و مهمانان نوروزی استان قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه امنیت را زیر ساخت اصلی توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است، شاهد ادامه روند تعامل و مشارکت هرچه تمام تر شهروندان با پلیس در برقراری امنیت استان در سال جدید باشیم./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.